|
|
|
|---|---|
|
Jag e kass på att länka men objektet jag menar finns på powerbörsen!! årsmodell 88 verkar seriöst konv, 80000:- koster den !! blå met osv "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" | |
|
Länk :) |
|
|
Den finns med i medlems galleriet också, 2002. När han körde med Prospark tidigare så bromsa han 433hk vid 1,3 bar. Vad han gjort förutom bytet till Autronic sedan dess vet ja inte. Men ja tycker den ger ett seriöst intryck, ser mkt fin ut också! Har för mig att han begärde 90k förut, köp den om du har pengarna... Tror inte det skulle va dumt :) |
|
|
Fin bil, men den går inte så vitt jag vet. Tror inte han fått igång den efter bytet till Autronic, för vi skulle mappa den. Länk |
|
|
Tack för länken Chobbe !! som sagt den ser ju helt ok ut !! Någon som vet nåt mer??? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
inte en aning....tycker den ser grymt fin ut...men ring o snackla med killen,han lär nog veta mest :) |
|
| Min kompis ägde den där innan den nuvarande ägaren. Mycket fin och genomgången bil. Tycker personligen att man skulle ha låtit originalspisen suttit i. Min kompis fick nästan dom pengarna han begär nu fast då va den med nyrenoverad originalmotor. | |
|
Autronic SMC, Ny Topp från BMW, portningen och svetsningen gör att jag tycker det är ett bra köp. Om man är ute efter en Turbo BMW. Toppen spricker inte, nya gjutningen som gör att det ska hålla även om man blåser toppackningen.. Sen alla småkostnader man slipper som maninte räknar med.. |
|
| Ja, bara toppen kostar väl typ 10,000:- Sen ett Autronic blir ju ca 20,000:- Det är 30k, och en "orginal" 325 im som är så fräsh som denna ser ut att vara är ju inte direkt billig... Dagens priser så är det ju mellan 30-40k. Hade ja 80.000kr låg och inte höll på med min egen 325a så skulle ja lätt köpa den! Och som Fredrik skrev, alla jädra små grejer, slangar,rör osv. Intercoolern är väl från en Evo6, kostar oftast mellan 3 o 4 tusen! Listan går att göra hur lång som hellst! | |
| Bilen är billig! | |
|
bmw-andreas: ska du sälja din fina E39a :( Undrar vart en ansenlig summa av dom pengarna kommer hamna i för bygge??? En grön E30 kanske med konstig bakvagn =) |
|
| Vi får väl se:) | |
|
Jag får väl ringa upp han !! Mailade till han om flera bilder men fick inget svar ,men det e klart de finns många bildsamlare där ute !!! : ) Orginal motor ??? utan turbo då eller vad menas ?? Någon som vet om den har gjort någon hyfsad tid på strippen eller så?? Jag funderar nämligen på att köpa en färdig/påbörjad bil istället !! Tiden rinner och det kommer pengarna också att göra !! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
| Ja orginal motor: utan turbo... Har inte sett nån tid från någon stripp körning! Men den har nog kapacitet till en hög 10. Han bromsa ju 433hk med Prospark. Nu har han Autronic och har säkert ändrat mer grejer. Marcus med den blåa Rieger kittade e30n bromsa 450hk har ja för mig. Han körde då 10.91 eller va det nu va. Fast han hade kanske hetare setup just då? | |
|
Den är borta från börsen !! har någon här handlat upp sig på den tro ??? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.