|
|
|
|---|---|
|
Länk I min bil har jag 15+16 och jag har sett 1 i en två år nyare, men annars identisk, bil. Vad beror detta på? Bara "förnyning" eller utrustningsberoende? | |
|
tror att det har med färgvalet på inredningen att göra! En V8 drar mer än man tror! |
|
| Det vågar jag inte påstå, för vi har samma (antrazit..? den vanliga gråa). Enda inredningsmässiga skillnaden är att han är utan nackstöd bak. | |
|
Detta är en bild från interiören på en 525i från 91 som jag ägde en gång i tiden! och jag vet att det inte syns så bra på bilden men hela B-stolpen är i ett stycke! Länk Vet inte om det är två-delat eller inte i 530in, men kan kika på det imorgon! En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Det är inte tvådelat som enligt bilden i första inlägget, bara en plastbit. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Neder delen på B stolpen i 530in är svart och överdelen är vit/grå... medans den var helt vit/grå i 525an... så jag tror fortfarande att det är färgvalet som styr.... En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Det verkar som den blev tvådelad 2/92, om man tittar i ”riktiga” ETK.. De flesta färgerna finns i båda utförandena, så jag tvivlar på att det finns ett samband där. Möjligen kan det ha med klädseltyp att göra, om man valde skinn eller inte. Min -95 med tygklädsel är för övrigt tvådelad. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.