|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, är det någon här som har ett sportsystem eller modifierat avgassystem på sin 750? Det skulle vara jätte kul att få veta eller höra hur dom låter då! Mvh //Alex | |
| Har hört en utan bakre dämpare. alltså en borttagen på varje sida. lät faktiskt jävligt mulligt. för övrigt orginal sägs det. | |
| Mmm kan tänka mig det, skulle bli en bra julklapp till mig om nån råkade ha ett ljudklipp på en 750 med annat system på=) | |
|
Jag har alpinas avgassystem men inte tycker jag att de låter något mera än original. Länk |
|
| Du gasar för lite om du tycker att det låter för lite ;) | |
|
Jag har "umgåtts med tanken" att meka dit cutouts Länk mellan mitt och slutljudämparna. Borde vara den optimala lösningen för tyst långfärdskomfort och rätt akustik när man är på det humöret. |
|
| hehehe, det ser brutalt ut=) | |
| HAha! Coolt! :) Jag håller med om att V12an är lite väl tyst ibland.. V8an ger ett annat muller! | |
|
har funderat på hur jag ska göra för att få lite mer ljud, cutouts kanske är löstningen:) //Danne |
|
|
Den här låter... :-) Länk Högerklicka och spara som... drygt 7meg Mvh B-O Länk |
|
|
ljud porr;) //Danne |
|
|
Den var inte riktigt original va? :) Ultima med V12 verkar det som med tanke på URLen. Jag hittade ingen info på Länk Är det någon som vet mer? |
|
|
Hehe.. japp.. den 12:an talar.. :-) Verkar som om sidan är stängd Länk Jag laddade hem filen för några månader sedan.. Mvh B-O Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.