|
|
|
|---|---|
| Hoppas alla har det trevligt. Passa på att köpa något till eran Z:a i julklapp, min ska få en väghållningssats från Weitec. | |
|
God jul själv! Min lilla röda (a.k.a. Klippo) ska inte få något särskilt förutom ytterligare ett års tokputs :) /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
God Jul!! Skall ge den en domkraft... så jag kan göra fälgarna fina ;) Sedan kommer en lackförsegling till våren! |
|
|
Min lilla silvriga Z får inget i julklapp faktiskt... förutom den vanliga kärleken då.... men min andra Z... IROC-Z'an (camaron) ska få en bränsletrycksregulator för ställbart bränsletryck, nya bromsrör och sen som lite sen julklapp får den nog en kompressor fram till våren kanske. Man måste ju tänka på sina nära och kära och starta upp dom på julafton iaf =) |
|
|
God jul på er allihopa! Jag har lovat min Merlotröda älskling beiga velour mattor till julklapp, och en Tefcarbehandling till våren.:-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Go jul ja! Min röda favorit skall få oljefilterlock från UUC och ljuddämpare i titan. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
GOOOD JUUUUL på er allihopa, hoppas på att få återse er på trevliga träffar igen på: Tabergs topp, Brostugan, Mälaren runt(!) man kan åka cab i det evenemanget också... :-) osv osv O då skall bilarna bara GLÄNSA i solskenet!! Vi hörs! Mvh PeGe |
|
|
Passa på att önska god jul på vårt riktiga zätaforum också: Länk :) /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
God Jul! Själv ska jag nog skänka min M Roadster en personlig reg-skylt och en fet kram, de får duga! Ha de gott allihopa, ät mycket och bli riktigt feta allihopa! MVH Fidde 321HK ;) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
yatooil: vad får den för namn på den personliga reg-skylten då? :) God Jul!! // Pantzare |
|
|
God Hjul på Er alla! Den bästa julklappen just nu vore att det var vår ute och att jag hittat min Z3 Coupé som jag drömmer om. /Serratia |
|
|
God Jul o gott nytt 2005 önskas till alla BMW vänner! Mvh Bluesman |
|
| god Jul: min fick en fjäderbenstag från Racing Dynamics | |
|
God jul på er alla! Ta det lungt i snöyran! Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA Z ÄGARE!!! // Pantzare |
|
|
Gott Nytt! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Gott Nytt år får jag väl önska Er allihopa då jag missade julen här på forumet. Några julklappar till Z blev det inte, den har blivit så bortskämd med nya grejer hela året så.. PG: Mälarn runt?!?!? Jag har åkt med där.. På hoj!! Skulle inte vilja muppa omkring med Z'an bland HD dårarna och Japs racerna (sådan var jag...) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Jag önskar er alla ett Gott nytt år! Dvs alla som är förtjänta av det! 2005 skall bli ett år det kommer bli åka av, som omväxling :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.