|
|
|
|---|---|
|
Jag ska införskaffa mej en hamann takvinge till min bil, men tycker att 6400:- är lite väl saftigt för en plastbit. Har sett att samma vinge kostar betydligt mindre i staterna, men där åker man på svensk moms å tullavgifter. Jag har kikat på hamanns hemsida men jag hittar inga länkar till några återförsäljare i tyskland. Är det nån som vet några? Då denna vinge borde vara betydligt billigare där. /Lidberg Gammal skit blir ingen glad av! | |
|
BEASTPOWER.COM Länk: Länk Hamann Roof Spoiler Pris: ca.4200:- hos Beastpower. |
|
|
DejaVu: Jag har kollat där, men det ligger ju i staterna:( Gammal skit blir ingen glad av! |
|
|
Kan tala varmt för AutoVogue i England. Jag köpte mina Hamann delar därifrån. Fick det flera tusenlappar billigare därifrån även inkl frakt och lack ifrån just Auto Vogue. Helschyssta och snabb leverans. Länk |
|
|
Beastpower finns i USA & UK (England). US Headquarters: BeastPower Motorsports, Inc. 800 West El Camino Real, Suite 180 Mountain View, CA 94040, USA Web Site: www.beastpower.com UK Office: BeastPower Motorsports, Inc. Ealing, London, England Web Site: www.beastpower.co.uk Hamann Roof Spoiler - Price: 4,178.81 SEK i England. |
|
|
Tackar för alla svar. Kommer att beställa en av AutoVogue. God jul på er! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.