|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
Ok..då va jag medlem där..ser ju dock inte hur jag ska skicka in foto men jag håller på o kollar... |
fjamsetramsa |
Står bara att jag inte har tillåtelse att ladda upp foto... |
|
Skumt, jag får fråga webmaster vad som är fel, men om du kan skicka mig bilderna till e-post så kan jag lägga upp dem i galleriet. Jag vet inte om jag kan ta så stora bilder till hotmail, men då har jag en annan adress som kan användas. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
fjamsetramsa |
Nu fick jag ett mail..det ska verifieras...borde funka tills ikväll... |
|
OK fint, ser fram emot att få se hur det ser ut! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Jag har en ganska mörkt röd skinnklädsel i min 525:a. En del kanske skulle kalla den för vinröd, men jag tycker som sagt att den är mera mörkt röd än just vinröd... // Jögge Länk |
|
fjamsetramsa |
Nu ska det finnas en bild....leta efter fjamsetramsa |
|
MYCKET snyggt! Men växelspakskonsolen är en vanlig E34:as, M5 har en annan upphöjd sort med små förvaringsfack i sidorna. Har du en knapp till vänster där? Vad är den till? Kan fortfarande vara specialbeställt original, men lite mer tveksamt pga konsolen, man kan inte veta utan att kolla bilens spec-lista. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
fjamsetramsa |
Knappen är till elgardin bak..jasså det är inte orginal konsoll..var kan det finnas foto på ett orginal?? |
|
Hej, SNYGGT!! Jeg har just købt en Karmesinrot skinn inredning fra en skadet 535.. Komplet med elstole, lister, konsol ja alt... Desværre uden sportstole!! Jeg er glad for at I synes det er snyggt! Alle synes at det er for meget pimp og for mycket 80 talet! >Jögge har du billeder?? |
|
|
ojojojojoj vad snyggt :P villha-faktor är tokhög dvs omätbar ___ Mvh Patrik N. |
|
|
M5 växelspakskonsol: Länk -M5 E34 Limousine register Länk |
|
fjamsetramsa |
Så snyggt...blir kanske inte så lätt o få tag i ett rött.. |
|
En idé kan vara att köpa en M5 konsol från skroten tex, och sedan köpa rött nappaläder på metervara från BMW och låta någon sadelmakare klä om konsolen. Jag är hyfsat säker på att färgen heter "Karmesinrot", finns två beställningsnummer, 0324 och 0369. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
fjamsetramsa |
Jag får väl ut o leta.. |
| Fy f*n vad snyggt! | |
fjamsetramsa |
Jag som funderade på att byta...behåller nog...tack för alla fina omdöme..nu ska jag iväg o handla så jag kan polera o rengöra idag..o ta en pilsner eller 2.... |
fjamsetramsa |
Nu va det rengjort o polerat..fy fan vad fint..men behöver nog färga i lite...ngn som gjort det förr... |
|
Om du inte skall använda bilen på några dagar finns ett bra tips; använd oljefärg och en handduk, applicera bara jättelite och tryck till med handuken där det ser slitet ut, tills det ser bra ut, låt sedan torka i oftast 3 dagar. Finemang! |
|
fjamsetramsa |
Färg från BMW ?? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.