|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
Vinröd skinnklädsel i e34 ?? Är inte det ganska ovanligt?? |
|
Ja, det är nog ganska ovanligt med vinrött, har själv aldrig sett det i en e34:a tror jag! Det vanligaste är nog svart och grått. Beige och vit förekommer också, varav det först nämnda nog är vanligast. |
|
|
Hej Jag hadde en e34 M535-88 vit med vinrött skinn elsportstolar passade bra till vit bil. Den var för övrigt svenksåld. |
|
fjamsetramsa |
Då ska man va nöjd då...tycker det är snyggt själv..har dock ett litet hål i baksätet jag får få fixat så småningom... |
|
ovanligt och snyggt skulle jag vilja säga. //norda |
|
fjamsetramsa |
Finns det att få tag i med delat baksäte tro?? eller kanske ngn som skulle vilja byta?? |
|
Vinröd skinnklädsel i din M5-90 alltså? Det är inte någon originalfärg till M5, utan måste vara utbytt eller är kanske någon Individualbeställning om du har tur, antar att det är karmesinrot som färgen heter. Har du bilder? Du bör ha delat baksäte som original i din 90:a, så det är nog mycket möjligt att det är utbytt och kommer från en vanlig E34 där färgen finns som original. Ser det ut som en M5 läderinredning? Har du sportstolar, skinn i dörrsidorna och mittkonsolen? Vore intressant att få veta mer! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
fjamsetramsa |
Ja det finns skinn överallt..stenhårda sportstolar dock utan el..dom flesta panelerna är även dom röda... |
|
Har du något chassinummer, i så fall kan jag ta reda på om det är original, om du vill veta. Det finns inga foton? Kan vara en Individualbil, speciellt i så fall, men kan också vara bytt. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
fjamsetramsa |
Ska fixa lite foto så småningom... |
|
nice det ska bli kul att se dom bilderna. //norda |
|
|
Ja, dem ser vi fram imot. Jag har sett M5:or på mobile med rött skinn förut, men det är ju bara små bilder. //Schnitzer |
|
|
Vill ha! Ojojojojoj! RÖTT SKINN! :D Sånt habegär jag får, även fast buffellsportstolarna som sitter i min 540 är fantastiska, men rött är något extra. WOW! Fjamsetramsa, du MÅSTE fixa fram några bilder, ser fram emot det oerhört! :) MVH, E38B12 |
|
fjamsetramsa |
Måste låna en digitalkamera först..men det kommer så småningom |
|
ovanligt,allt går ju att spec best. Säkert mkt snyggt. /pj |
|
|
Vad är det för färg på utsidan då? -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Rött skinn är helt ok! Men dock får man en liten känsla av 80-tals Saab turbo! Tycker blått är en väldigt snygg kitsch-skinn färg, jag tittade en gång på en Lazurbå 740ia -93 med blått skinn, mums! BMW CS #5139 |
|
| J.L, blått skinn kan vara mycket stiligt! Var med farsan och kollade på en c320 silvermet med blått skinn, mycket snyggt! | |
fjamsetramsa |
Bilen är diamantsvart.. |
fjamsetramsa |
Måste tydligen ha foto på en server så det blir tyvärr inga!!! |
|
Jag kan lägga bilderna på min server om det inte löser sig på något annat sätt. Eller så kan du ladda upp dem här: Länk -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.