|
|
|
|---|---|
| Hej jag ska ta ur minna kolvar och undrar vad som är bäst/går? ta bort tråget och ta ner veven och ta ut kolvarna neråt eller måste man ta bort toppen och trycka upp dom? vad är smidigaste? Mvh/Axel | |
| Måste tas ur uppåt | |
| ok då vet jag.. bara att börja ta bort topen också då.. Tackar för svar... | |
|
jasså de e dags nu för dig med beemwee |
|
| jo så är det. hadde tänkt mig 300 hk nästa sommar. borde väll gå att plocka ur om man svarvar litte och backar med smt6an. hoppas på det i alla fall. ska nog börja i dag med att ta bort tråget/toppen haddde jag tänkt. men det är ju tydligen vinter.. och - grader. för dig då? blev du inspirerad när du fick åka med min skrothög eller? sist nästa sommar förlorar :) | |
| det va trevligt med en åktur. mitt bygge är i full gång fattas bara nåra enstaka prylar och så. | |
| å fan det är inte så tokigt det inte.. nu har jag börjat riva isär min. men det är ju lördag så man måste ju åka in te staden och dricka litte pilsner med. men nu har jag i alla fall börjat. vorre kul om man kunde komma och kikka litte på ditt bygge eller nått sånt.. god jul å nytt år | |
| hur mycket bör 325 kolvarna vägga när man kommpsänkt dom? någon som kommer ihåg vad era vägt? gått nyt år... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.