|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
From idag överger jag Saab Aeron för en BMW (igen) =) Det blev en riktigt, riktigt utrustad mörkt metallicblå 530iAT -01:a med ljusgrå skinnklädsel. Bla så är det komfortstolar där jag tror banne mig allting är eldrivet, tom nackstöden - dessutom kan man justera ryggstödet på mitten också. Det är skinn överallt i bilen - även på dörrhandtag och mittkonsoll, det är 16:9 tv/navi, glastaklucka mm. mm. ikväll kommer man väl bo i garaget =) tjohooooo *skitglad* | |
|
Grattis! Låter som en trevlig vagn :) mvh Anders |
|
| wow låter som en rolls-royce nästan hehe...grattis | |
|
Grattis och lycka till:-) /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Gratulerar till ett trevligt bilbyte! /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
Croazia |
Grattis vilken julklapp...... Alex |
|
Stort Grattis.... Har själv en 01 som jag gillar skarpt.......:) |
|
| Trevligt! Gratulerar till komfortstolarna som är mycket bekväma och sittvänliga. | |
| En vacker dag när jag tjänar bra med pengar ska jag också ha en ny BMW.. :) Stort grattis! | |
| Underbart! Grattis! | |
| Mmmmm.... Trevligt! Trevligt! | |
| Grattis :) | |
|
grattis å lycka till med bilen bmw forewer |
|
|
aaargh Vinterdäcken hade inte kommit ännu och full snöstorm ute, tordes banne mig inte chansa så det får bli i morgon istället. |
|
| Stort Grattis vilken julklapp !!! Roligt om jag fick en sån fin julklapp med bmw loggot på :) | |
| Grattis o lycka till med bilen. | |
|
Bra val! =) Njut av dina färder nu! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Dum fråga från en som inte riktigt hängt med. Du skrivet TV / 16:9 , innebär det att du kan köra film från DVD det verkar helcool. Såg att TErracom har börjat stänga av marksända TV nätet nu och går över helt till digitalt, kan man uppdatera mottagaren hos BMW då? |
|
|
Grattis ,har själv köpt en 530 iM 01 för en vecka sedan och känner likadant |
|
|
Han banne mig inte hämta bilen idag! Kl. 10 i morgon bitt blir det - man jobbar ju i butik så det fanns inte en chans att komma ifrån under dagen... BMW_MAN: Med 16:9 menar jag att det är widescreen format på TV/Navi, jag har däremot sett på nätet att det finns kablage med AV-ingång på som kostar ca 2,500kr där man kan koppla in en dvd eller liknande, så visst borde det gå... Och just det, vad tusan gör man när de släcker marksändningen??? |
|
|
Undrar själv eftersom jag snöat in på en E39 med TV sen vet jag inte in eller ut. Nu behöver man ju en boxer för att se tom SVT snart. Var stoppar man den och kommer BMW att släppa en Boxer man kan uppgadera en E39 med? Men det är klart, finns kablaget du pratar om så kan man ju koppa boxern där och då är det ju lungt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.