AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.453

m5 i sthl...

Sida 2 av 3
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Nej, det är ändå inte samma stol, inte som sportstolarna i alla fall! Ska se om jag hittar en M5 med de stolarna.

//Schnitzer

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
det vore kalas;)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Här har du en M5 -01. Kolla stolen: Länk

//Schnitzer

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Möjligtvis att ryggstödet är samma som i sportstolarna, men jag vet inte. Du får jämföra med din 523i hur den ser ut.

//Schnitzer

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
det e ju för fan samma stol...som 523i
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Som jag trodde! Det är ju typiskt, men skulle de göra en stol som är mittimellan sport och komfort så skulle det ju kosta en hel del extra så man kan ju förstå varför. Jag tycker att du ska köpa en som har sportstolarna. Är det några andra exemplar som du är intresserad av?

//Schnitzer

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
för tillfäligt ingen på bytbil faktisk...skulle helst vilja ha en 01 minst men det e lite ont om de just nu...såg en jävligt fräsh på (bilden) på blocket en 02 lemansblå den kanske kan vara nått du råkar inte veta nått om den..schnitzer
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Menar du den här: Länk
Jag har inget reg.nummer på den och har bara sett den på annons. Vet inget om den faktiskt.

//Schnitzer

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
ja exakt det e den jag menar...
Schnitzer; Den LeMansblåa på blocket har jag skickat uppgifter till dig om kolla upp uttagsdatumet och jämför med ditt register så hittar du den;) bilen är tillverkad 2002/03 första ägare Föreningssparbanken numera inne på sin sjätte ägare, vill inte lägga upp regnummer/chassinummer här men kan självklart maila numren istället.

Mvh
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
6 ägareeeeeeeeeeeeeee på 2 år och 9 mån det verkar vara j***** mycket..
Visa användare
41
M5-Ike
M5-2001
Riktigt Mr Cado, varning,
Det är många som tullat på kärran. (på pappret).
Jag räknade inte så noga men den har gått mer än dubbelt så mycket som min -01.
Du ska ha sportstolar naturligtvis och dubbelt glas är guld - stänger ute ryssen som man sa förr... (skämt åsido).
Den hära komfort stolen var väl den man kunde få massage-
kuddar i, men icke i sportstolen.
Inredningen sedan är ju en smaksak men är inte sport-kromet på listerna och mönstrat (individual) läderfärg snyggt istället för BAT-svart rakt igenom ?.
En fråga bara - varför skriver de flesta ut rena standard utrustningar på ett sätt de vore options i annonserna tycker jag.

Lycka till.

Glöm inte att skilja på ägare och brukare!! De E viktigt!!
Sedan om man ska ha en E39 M5 så ska det vara riktiga stolarna om man inte får bilen till ett sådant bra pris så att man kan köpa nya eller beg ist. så kanske man får lite pengar över till annat åxå! Enligt mig saknas en del av M5.an, precis som man skulle ta bort vader stolarna i en M3 E36 Coupe!

Lycka till!

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
tackar till både ike och maxey för lycka till orden..ehh jag lungnar mig lite tills en riktigt fin kommer upp med allt som jag vill ha...man vill inte betala så mycket pengar och sen inte ha allt som man vill ha...

bmw rules m5e39=king
Klokt beslut Cado. Lycka till!

Maxey!

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i: Skriver inte hela reg.numret men den börjar väl med "TFR", inte sant? Han skriver väl fel i annonsen, första reg skriver han var 2002-04-29, men det riktiga är väl 2002-03-12. Första gången i trafik är väl 2002-04-29? Perfekt att man fick en bild på den pärlan med reg.numret som man kan spara i samlingen.

//Schnitzer

Buspelle
Schnitzer: Jag är säker, den bilen är krockad, sidsmäll höger fram vill jag minnas. Dock säkerligen seriöst lagad så gott det går hos bmw i Tyresö. Sedan är väl bara frågan om man vill ha en bil som varit krockad eller ej.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Buspelle: Nej, har den varit krockad så skulle jag aldrig betala så mycket som de begär. Typsikt att jag inte visste att den var krockad så man hade kunnat se om de hade gjort någon snik-lagning. I och för sig BMW så då borde det vara seriösare lagad, tycker man i alla fall. Vet du när den krockade? Vilket år, månad?

//Schnitzer

Schnitzer; Mycket riktigt det är den jag menar den har även en Carbonsvart systerbil med nästan samma chassi och regnummer;)

Mvh Stephan
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Stephan735i: Ja, den såg jag också. I mitt register så har jag bara när dem togs i trafik i Sverige, men vill man få reda på uttagmånaden på t.ex en tysksåld så kan man ju slå upp det i BMW WIN Decoder, eller vad den heter. Fick du mitt mail föresten?

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.