|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
har kollat runt lite på m5 e39 lite lättt...snart ska jag införskaffa mig en (dröm bil) så fort sllasket o snön e borta....men nnu till min fråga..e det nån som har provkört,varit o kollat eller på nått annat sätt variit i kontak meed den m5 som står i sthlm på bently,lemansblå och som har rullat 2800 mil....tack på förhand bmw rules m5e39=king | |
| Vad jag kan se på bilderna på bytbil har den ju iaf inte M5-stolarna utan komfortstolarna. | |
|
Fanns E39 M5 att få med komfortstolarna? Jag har sett en hel del E39 M5 med de stolarna? cado: Om du är intresserad så har jag varit och tittat på den oxfordgröna som finns på Bilcentralen i Stockholm AB, i Huddinge. Jag tyckte att den var väldigt fin. Jag har inte hunnit lägga ut så mycket bilder på min E39-M5 sida, men jag har en bild här från utsidan: Länk Man ser inte så mycket eftersom den är så liten, men jag har bilder på klädseln etc. som jag tänker lägga ut inom en snar framtid. Tittade samtidigt på en blå E39 M5 som fanns på samma ställe som jag också har lite bilder på. //Schnitzer |
|
| BMW Solna har en blå -00 med typ 5000 mil på mätaren, var och tittade på den igår. Vad jag kunde se såg den rätt fin ut också. | |
|
Jag har också sett den på BMW i Solna. När jag var där så var den i undervåningen. Det borde ha varit samma som jag såg tycker jag. //Schnitzer |
|
|
det var ju dålig att den inte sport stolar...vad inebär att den har komfort stolar är det samma stolar som tex i en vanlig 5 serie e39 |
|
|
cado: Ja, så har jag uppfattat det. Jämför man stolarna så ser de väldigt lika ut med en vanlig E39. //Schnitzer |
|
| har du sett de stolarna live nån gång...bilen faller bort direkt om det e vanliga stolar i den... | |
|
Live har jag inte sett dem, men var på väg och skulle kolla på den bilen i Stockholm. Hittade den inte dock. Jag kan inte Stockholm så bra, men ligger Bentley i Stockholm väldigt centralt så var jag där. Det är en liten hall där det stod två Lambourghini. Någon M5 såg jag inte, men man får nog fråga. Den har varit till salu ett bra tag i alla fall. //Schnitzer |
|
| ja den började som pris vid 450000k nu så e den betydlig biligare ...o så tänkte på det här med att den var tillverkad sent på år 2000 då har bmw m hunnit göra vissa förendrigar med det här oljeförbrukning...osv...men att ha komfort stolar i en så brutal bil som m5 är det e löjligt.. | |
|
Ja, det var en miss av han som beställde den tycker jag. Är det en M5 så ska det vara sportstolar. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer, Jepp, undervåningen är begbilsavdelingen på BMW Solna :) Och Bentleyaffären ligger på Strandvägen i Stockholm/Östermalm. |
|
| Om det är den i Solna så undrar man ju vad fan ägaren har gjort med området kring växelspaken - alldeles repad och ful. | |
|
Kolla på sista bilden Länk |
|
|
jonasjonas: Som sagt jag vet inte mycket om Stockholm, men ligger Berns i närheten av Bentley? Kan ha sett fel i och för sig! fredrik95: Ja, det såg inte bra ut! //Schnitzer |
|
|
Enligt texten i annonsen ska den stå hos audi Danderyd. ///Johan |
|
|
Jag kollade på RES794 som finns med på länken 3 inlägg ovan. //Schnitzer |
|
Buspelle |
Den oxfordgröna hos Bilcentralen har tyvärr varit ordentligt krockad. |
| när det gäller det här med stolar komfort vs sport är det inte så att det e exakt samma stolar fast de skiljer sig med det här att man på sportstolar har det tilläget som kan dras ut och in :)) | |
|
Buspelle: Är du säker på att det är den bilen? Jag kollde inte den till 100%, men den måste ju vara seriöst lagad, eller? cado: Om de stolarna heter komfort som sitter i den bilen hos Bentley så är det inte alls samma sorts stol som sportstolarna som man är van vid i E39 M5. På "komfort"-stolarna så finns det inget ut och in. Jag har i alla fall aldrig sett det och jag har sett såna stolar som har suttit i E39 M5. //Schnitzer |
|
| jo jo schnitzer det finns ingen ut o in men annars e det samma stol? det va det jag menade... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.