|
|
|
|---|---|
Jompa E |
Jag bor 5 mil söder om Stockholm är 19 år, och bilen är en 325 cab 93:a imp. Jag får pynta 12800:- helår helförsäkring. Folksam. Vad betalar ni? /Jompa E36 cab |
|
Tjenna.. Hade en 328cab 96 betalade 11000:-Helår Folksam Då stod den på morsan bor i Södertälje. |
|
| Jag betalar 4035kr/år för helförsäkring med + förs samt hyrbilstillägg för en M3 cab -97 | |
| Hur kan du ha denna premie Purple??? Enbart halvårsförsäkrad eller... Vilket bolag har och (om man törs fråga) hur gammal är du? | |
Cabrio |
Jag betalar 4400kr/år helförsäkrad i T.H Bilen står iof på min far & vi bor i djupa mörka småland. Runt Hultsfred. Mvh Tobbe 325 Cab 93 |
|
328 Coupe´: Jag avser helår men jag har ytterligare 3 bilar samt villa,pensionsförs,sjukförs, etc... Detta gör att min premie reduceras samt att jag är född -59 och bor på ett lågriskområde med fordonet/garaget låst/larmat. Enligt skadestatistiken så är en cab mindre skadedrabbad - man kör mindre, glider mera och som de flesta andra väldigt rädd om bilen. Det kanske spelar en roll att jag är enda ägaren på bilen, men min förra M3:a (-95) var en avusblå Coupe´med vitt skinn och den kostade 5650:-/år att försäkra i IF. |
|
| För min f.d 318i(E30)cab betalade jag ca 4500 per år och helförsäkring/1500mil. | |
|
Jag "lurar" försäkringsbolaget på 3050 SEK helåret (helförsäkring)för min 328-97 cab - det känns som jag lurar bolaget men de höll fast vid det låga priset. Det bör tillgägas att jag inte är född i går så att säga... Credit aucune limite! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.