|
|
|
|---|---|
Jompa E |
Tjenare Bilstereonissar är det nån som har nått bra tips på vilken bas jag bör satsa på i min Cab? Tänkte om det finns nått bra som passar bra i utrymmet i bakluckan? Och den får ju gärna höras åxå. /Jompa E36 cab |
|
NYA JBL 8 ELLER 10 TUM. MONTERA DEN UNDER CAB LÅDAN .EJ I LÅDA.KANSKE VÄRDENS BÄST BAS I DAGSLÄGET ,MEN DEN KOSTAR EN HEL DEL. CA,4500.MEN ÄR VÄRD VARENDA PENG,OM INTE MER. |
|
|
Ställ frågan på streetsound.se om du vill, där finns en (kommer inte ihåg namnet) som byggt ljud i en e36 cab vill jag minnas. (Han körde med två lådor, slutna har jag för mig, riktade bakåt mot låset på bakluckan. Enligt honom lät det bra iaf... Själv är jag dock förespråkare av bandpass, men jag har inte provat, ej heller lyssnat, på en sån lösning än... Men nån dag så =) //Koffe |
|
Jompa E |
Hmm.. jag råkar ha en Cerwin Wega Stroker 12":a liggandes här hemma. kan jag göra nått vettigt med den?? /Jompa E36 cab |
|
Allt går väl om man vill =) Börja med att prova en sluten låda som spelar bakåt, vad vet jag, det kanske till och med låter bra! Hur mycket plats finns det i skuffen på en cab? //Koffe |
|
Jompa E |
Det finns ett utrymme under CABen, ungefär lika stort som bagaget på en Fiat 600. Som man borde kunna göra nått vettigt av, och samtidigt ha kvar lite bagageutrymme. För det kan ju vra bra att ha. /Jompa E36 cab |
|
Har aldrig kollat i bagaget på en Fiat 600 =) Låter litet dock... Och helt riktigt, lite utrymme är alltid bra att ha! Skaffa nåt program å räkna hur stor en låda skulle bli vettja =) //Koffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.