|
|
|
|---|---|
| Hej undrar om nån vet var man kan köpa kromade handtag till en e36 cab?(dörrhandtag på utsidan av dörren alltså) | |
|
hejsan Här Länk finns dem:) De fanns på Mh-styling också men nu är de slut tror jag. Jag var också inne på det med kromade handtag. Kanske till sommaren. Lycka till ! |
|
|
Hur kunde jag missa dom,har varit på den sida utan att hitta dom. nu blir det att beställa så den blir chrome edition till sommaren. |
|
|
hehe. Tycker att du ska köpa krom till bagageluckans handtag också. Den skall kosta runt 900 den också. Innan du beställer dörrhantagen från sidan ska du fråga om det är 2 eller fyra som kostar 990 kr. Om det är två som kostar så mkt så är det väldigt dyrt. Bagaeluckans kromlist finns på Länk under Exteriör. |
|
|
Har redan den på luckan och en helkromadgrill. Ska ringa på månda g och höra med dom! |
|
| kanon...infoga gärna bilder när du är klar så får vi se på din skönhet:) | |
| Det kommer bilder om ett tag i galleriet.hade inte tid att ringa idag men imorgon blir det att ringa!! | |
|
Nu har jag ringt och pratat med dom på stylingkompaniet,och det var ett set till 4dörrar för 990kr. dom beställs efter nyår,passar även på att köpa en ace scream 11 bakspoiler då. |
|
|
men krommade dörr handtag invändigt då? finns det nått företag som inte tar 210 kr i frakt? Destineted |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.