|
|
|
|---|---|
|
Nu när han bytt team från BMW till Toyota var han tvungen att byta sin vardagsbil också... Länk | |
|
hehe.. kan inte vara lätt att vara bäst:=) Alpina Power! |
|
|
Märkligt att hans Toyota/Lexus inte har PDC, det verkar väldigt befogat i detta fallet :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det var som fasen, jag hade ingen aning om att han skulle börja köra för Toyota :-/ Nu kan jag ju inte visa mig ute med min "BMW Williams F1 Ralf Schumacher"-jacka som jag köpte i somras? :) /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| det harit klart länge att han skulle byta team...vet någon vilken bmw han körde | |
|
Det är bara rätt åt den förrädaren att han inte får köra BMW privat längre ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof Jag tror inte Ralf är en förrädare han ville nog hellre köra det ädlare märket men han var inte tillräkligt duktig så det blev en tojåta istället både på jobbet och privat. |
|
| Verkar som han kör lika bra i stan som på bana. | |
|
Backkamera borde väl duga men icke! BMW_Jerry: Det är skiftar. Jag vet att han haft en e39 M5, en X5 och att han krockat en ny sjuserie. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.