|
|
|
|---|---|
|
Hoppas få hjälp av ngn som kan bättre! Vad är php? Varför får jag en röd överkryssad hund i fönstret efter att jag fått ngn text om "view plug-in page" (ngt är fel)... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk | |
|
(handlar oxo om bilfilmer) Passar samtidigt på att fråga varför Windows Media Player-filer sparas som textfiler när jag sparar dem. De upptar "korrekt" mycket ytrymme och de tar "korrekt" lång tid att ladda ner. Sen när nedladdningen är klar och ikonen på filen visas blir det en textfil som heter .wmv Tacksam för all hjälp! Finns ju så mycket videoklipp här man vill se! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Php är inget filmformat utan ett skriptspråk. Den länken du klickar på använder ett php-skript för att ladda ner filmen till din dator. Vad hunden är vet jag inte. Men du saknar troligtvis någon codec. läs mer om php här: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
För att slippa strul med codecs (och Windows Mediaspelare) så kan du ladda ner VLC Player. Länk ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
300+ ditt problem med .wmv-filer beror antagligen på att du har lyckats associera dem med notepad istället för mediaspelaren. För att fixa: Högerklicka på en .wmv-fil välj Öppna med->välj program->välj mediaspelaren i listan och se till att kryssa i rutan öppna alltid dessa filer med detta program. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.