|
|
|
|---|---|
|
hej Ville bara säga Gott gott nytt år på er alla BMW freaks:=) Alpina Power! | |
|
Tack detsamma! En god jul och ett gott nytt år på allihopa här på forumet. Mvh Erik |
|
| God (H)Jul och kör lugnt ni som ska ut i stormen idag! | |
|
Petri. jag tar det lugnt och väntar till imorgon.. Alpina Power! |
|
|
God Jul och Gott Nytt År till er alla! //Schnitzer |
|
|
GOD JUL PÅ ER ALLA |
|
|
God Jul och Gott nytt år på Er allihop! - Stylingfreaks som original-fetischister ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ich wünsche ihr alle ein frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr! /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Hmm, med reservation för eventuella grammatikfel :P /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
För de som inte kan tyska:) God Jul och Gott Nytt År! Micke K. Länk |
|
| Önskar alla sköna människor här en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Samt att ni är rädda om nära och kära samt er själva! | |
|
Buon Natale e Felice Anno Nuovo.;) ------ Länk Länk |
|
|
Håller med Grodan... God Jul och Gott Nytt År Mvh Robban |
|
| Веселое рождество и С Новым годом | |
|
God jul och gott nytt på er alla där ute och var rädda om er, andra och era bilar i halkan och rusningen! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
God Jul och Gott Nytt År alla BMW-vänner!! Kör försiktigt i jul allihopa så vi alla kan föra livliga diskutioner tillsammans igen efter storhelgerna :-)) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
GOD JUL PÅ ER ALLA!!!! För mig är det julafton varje dag, dvs. när jag sätter mig i bmw:n och "drar" iväg, hoppas det är lika för er!! mvh //Kent //Kent |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.