|
|
|
|---|---|
|
Denna insändare kunde man läsa idag i Nya Wermlands Tidningen. Visserligen skrev han inlägget som svar till en insändare som själv körde en BMW 318 och klagade på folk som exempelvis körde XC90 och därmed orsaken till skattehöjning och de höga bensinpriserna om jag hängde med. Hur som helst här kommer en replik från en insändare... BMW ägare med lillebrorskomplex " Du har lyssnat till en snedvriden debatt från Miljöpartiet utan att själv veta något om verkligheten. Du har tydligen, som de flesta BMW-ägare, lillebrorskomplex- för ligger ni bakom andra bilar måste ni köra om och vara först. För att du ej har råd att köpa en större tar du bort typbeteckningen på bakluckan, och du är stolt för det. Du yttrar dig utan kött på benen och du vet tydligen inget om bensinförbrukningen. När jag läser resten av din lnsändare vill jag ej kommentera den typiska svenska avundsjukan." Det är inte hela brevet som han skrev i insändare spalten i NWT. Han verkar inte ha något koll angåend modellbeteckning på bakluckan i alla fall:) Vad vore den bästa repliken till personen i frågan? Vad tycker ni? ------ Länk Länk | |
|
kanske. det du saknar i huvudet får du ställa på vägen. liten hjärna=stor bil Alpina Power! |
|
|
Grodan, Jag läste insändaren som han svarde på och hon är inte bättre själv. Suckade bara när jag läste om hennes duktiga 318 som kan ersätta vilken bil som helst (enligt henna iaf). Nej, jag avstod ifrån att skriva en insändare då man inte bör lägga energi på personer som hon. Låter henna gnälla hur mycket hon vill bara hon som mår dåligt av det ochär irriterad. Enda frågan jag har till henne är: - Betalar du min bensin? Svaret blir nog NEJ och då ska hon ge *** i att bry sig ;) |
|
|
Alpina B6 2.8, "liten hjärna=stor bil" Värsta jag hört på länge! Jantelagen verkar många vara smittade av i vårat underbara Sverige. |
|
|
Ja du Johankall man kan inte annat än och skratta åt vissa utalanden. |
|
|
man kanske kan göra undantag för bmw ägare:=) god jul på dig johankall Alpina Power! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.