|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jo precis, hittade en lucka på bildelsbasen, dock ej rätt färg... Det får väl bli omlack helt enkelt. | |
|
Är det någon som har letat vidare eller dykt på något annan alternativ av en diskret vinge på z3 cab sedan den här tråden var uppe senast Är det någon som har monterad den där org vingen och har en bättre bild på den än vad den vita z:an visar |
|
| Det funkar inte med vinge på den bilen, det blir jättefult ... | |
| Skippa vingen, asfult... | |
|
Skaffa samtidigt en personlig nummerskylt där det står UGLY Bilen rasar i värde om du sätter borren i bakluckan! Länk Min Z3: Länk |
|
To 84 320 i coupé E36 -92
Z3 1,9 -96 X3 3.0 -05 318 is E36 -96 VW 1303s -74 VW Golf V5 -99 VW Golf 3 GTI -93 VW Caddy -89 SAAB 99 - 80 |
Någon som vet var man kan köpa den lilla "diskreta vingen" som syns på den vita bilen i början på tråden? Det sägs vara en bmw original del, men när jag ringde bmw i höstas så hade de ingen aning... Någon annan som lyckats bättre? /T |
|
Tobbe: Be din bmw handlare kolla upp artikelnumret för pos 4 från real OEM. Länk Riwa |
|
| nån som vet vars man kan köpa en takvinge till Coupén? | |
Z3 1,9 -96 X3 3.0 -05 318 is E36 -96 VW 1303s -74 VW Golf V5 -99 VW Golf 3 GTI -93 VW Caddy -89 SAAB 99 - 80 |
Nu har jag varit nere på BMW och efter att först ha blånekat till att det var en originaldel så visade det sig att de kunde beställa den. 2085 spänn. i länken skulle den kosta 150 dollar... men det kanske är en gammal länk? /T |
|
Priserna är nog lite si och så men brukar vara en fingervisning om slutpriset iaf. Du har väl sett att det finns en annan orginalvinge oxo. Länk Riwa |
|
ah.. den där såg ju inte helt fel ut den heller... vilken är det egentligen som sitter på den vita Z:an i början på tråden? |
|
Troligen är den första OEM-länken samma som på den vita z3an. Det är ju en avvägning. Antingen hål i bakluckan eller både bakluckan och skärmarna skulle jag tro. Inget för mig. Riwa |
|
| Vinge på coupé är nog f.n ännu värre - vidrigt... | |
| nä fan den blir lite mer busig med ett litet diskret avslut på taket.. | |
| i.o.f.s. så beror det på vad det är för typ av vinge, finns ju lite diskretare modeller som inte sticker ut men vingen som exv. ac schnitzer har är grymt ful... | |
|
Enda "vingen" jag skulle kunna kunna tänka mig är följande Länk men det är snarare en läpp. Allt annat tycker jag personligen inte hör hemma på en Z-roadster. Mvh/Rolle |
|
| bilfreak: Är det en sådan du söker? Länk | |
| rolle: hmm jag tror domdär sitter orginal på coupén va? jag har då iaf nått liknande, men det syns ju knappt ;) | |
| Nej. ingen vinge alls tack | |
Rollebolle... Den där annonsen du hänvisade till i länken var ju schysst, inte minst priset :) Men det är väl inget som finns till Z:an verkade det som eller? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.