|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag undrar hur man kan byta bakgrunds ljus till mätartavlorna? är det svårt? skulle vilja ha grönt istället för rött som det är nu jag har en e30 318i 90:a TAck på förhand | |
|
På E34 ligger det som en tunn, tunn folie under mätartavlorna. Väldigt pilligt att få bort/bli bra. Om så är fallet på E30 så är det ju bara tt pilla lös och skrapa bort skiten sen sätta dit ett grönt filter från någon ljusfirma. Men varför skulle man vilja ha GRÖNT? |
|
|
aha ska kolla det! haha jo jag vet lite knasigt kanske ne men jag ska ju sätta in grönt neon rör i bakrutan så att det lyser upp hela bakrutan, och sen är ju lyser ju cd knapparna grönt. så det är lite därför jag vill ha grönt, men tycker du det blir bra med ngn annan färg ? isåfall vilken ? |
|
|
BLÅTT! Helst kompletterat med vita mätartavlor. Bara synd att mätarnålen fortfarande är röd, men det är nog fint ändå. Dock lite VW-varning... =) Men snyggt! |
|
| ahh det är nog ingen dum idé, var får jag tag på vita mätartavlor då ? | |
|
Oj... Sök här på forumet efter inlägg om det, finns tiotals. |
|
|
Är det samma på E36 som E30? MVH Patrik |
|
| jag skulle testa byta färg på min förra bil. E30 -87 där gcik det inte byta färg.. va röda plastskenor som styrde ljuset.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.