|
|
|
|---|---|
|
Har letat i forumet lite men svårt att hitta just det jag är ute efter, det är nämligen så att jag har köpt mig dimljus till e36 från Need For Speed och undrar hur man lossar hållarna på bilen? Är det den skruven som sitter på, den enda som håller hållaren eller måste man hissa bilen och ha sig för att komma åt fler skruvar? Här är dimljuset det är frågan om: Länk När jag tittat lite närmare på dom som sitter på bilen så verkar det som om konstruktionen är lite annorlunda på själva hållaren. Tacksam för svar. | |
|
Den lilla skruven är för justeringen Fästskruvarna sitter bakom hållaren på kortsidorna Dvs ta ut själva lyktan sen hittar du skruvarna, de är skruvade från insidan så att säga |
|
| Okej, tack för hjälpen. Gäller att krypa in med handen. ;) | |
|
När du fått ut lyktan är det ju inte trångt, du får ju lätt in hela näven där, om du tittar på din nya hållare så ser du att lyktan är låst i läge med en spärr... trycker du spärren bakåt så lossnar ju hela insatsen... hmm hoppas du förstod det där? Sen ser du på hållaren att du har hål för fyra skruvar, lossa motsvarande på din gamla så... Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.