|
|
|
|---|---|
|
Har kollat runt lite på Angel Eye´s och Halo-Ringar. Försöker hitta ett par sjyssta för en vettig peng. Är glad för alla svar. MVH Patrik | |
kennie_535 |
jag kan säga så här ska du ha ett par angeleyes som lyser på dagen får du slänga ut 2000 minst för ett mycket rekomenderat Gen V kit funkar på samma sätt som originalet på 5 serie lätt att ändra färg med färg filter |
| kolla på Länk | |
| förlåt dom har tagit bort dem | |
| Synd. e på jakt nu tänkte slå till efter nyår. | |
svavelvinter |
stylabilen kör FK Automotive framlysen, hela kit som är riktigt bra...jag kan bara rekommendera dessa! |
kennie_535 |
men tänk på att FK:s angeleyes har 4 dioder utspridda i en ring som lyser 4 dioder till bara en ring tänk sen när du ska byta lovar att de blir pilligt det sa till och med killarna på hova gen V angel eyes är mycke bättre då har du en lampa som ger ljus till två ringar mycket lätt att byta och installera plus att de lyser på dagen |
|
okej vilken adress är det dit då? MVH Patrik |
|
svavelvinter |
www.stylabilen.se |
|
Haj! Lyfter denna tråden igen. Är på jakt efter billiga Angel eyes. har sett att stylabilen.se har för 2700kr. Även hova.com samt realcar.se har ju men där kostar de ju nästan 5000kr. Så nu undrar jag om man får vad man betalar för. Lr finns det några andra företag som säljer lite billigare strålkastare. Vill ha men separat blinkers. Mvh Jonas Saab 9000 aero Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.