|
|
|
|---|---|
|
Länk Vet att en del gillar dom här spec. modellerna så här har ni en... | |
|
"...Auto ist nicht Unfallfrei!..." :-( |
|
|
Saknar den inte den lilla vingen bak? för den satt väl där på Cecotto modellerna? Mvh Jocke www.frid.cc |
|
|
ja..du menar denna lilla vinge som sitter på min? Länk Länk |
|
|
Precis! För den sitter väl på alla Cecotto bilar..? Fredric: Riktigt fin bil!! Är det en Cecotto? Mvh Jocke www.frid.cc |
|
|
den där riktig 'fula' fronten är väl aldrig original ??, är det verkligenen Cecotto, chassis-nrt avgör ! min bäste kompis hade en-nogarosilber- E30 Cecotto men inte såg den väl ut så där gräsligt ?? gillar annars E30 M3 men inte med Golf-spoiler-kit ?? M5touring register |
|
|
ja visst är det originalfronten på evo 1 & 2 & cecotto & ravaglia modellerna..cecotto & ravaglia har dock dimljus i men inte evo-modellerna för där är det kylning till bromsarna istället..:) Frid: tack....nej det är ingen cecotto.. |
|
|
lite mer bilder.. Länk Länk Länk |
|
|
Fredric@ du verkar veta vad du talar om ;);) jag skall leta efter några bilder med kompisen's Cecotto (Knutstorp 2000 ?) jag kanske bara har förträngt hur den såg ut eller den ser faktiskt bättre ut i verkligheten är den gör sig på bilder (är ju ofta tvärtom), en E30 M3 är i vilket vall en grym bra bil (ur-M3, den riktiga, innan -tyngpunkten- övergick till -komfort-) en |
|
|
Här kan ni läsa lite mer om Cecotto:n Länk === Har du en M3 E30? Gå in och registrera dig på www.m3e30.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.