|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag ska över till LA om ett par veckor och har kollat lite priser på nätet på BMW-prylar. Frågan är bara.....passar el-prylar till en Europeisk BMW?? Jag lurar på att köpa Angel Eyes over there, det borde väl vara samma som här, eller...??? Någon som vet??? | |
|
Är tyska bilar, mindre tyska i Usa? De lär fungera bra att handla bmw prylar i Usa och montera dom i din Tyska Bmw :) Det som skiljer är hur de använder blinkers till positionsljus osv, men ringarna i strålkastarna är med högsta sannlikhet exakt samma. Detta är ett stabilt amerikanskt företag för den produktern har jag hört: Länk samt Länk produkterna är dom samma. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ok, Tack =) De här DDE Lightning Enhanced för $250 som Du länkade till blir jag inte klok på....(JLewistreetwerks.com) till en E39:a Är det bara såna ringar som man klistrar på (Dyrt i så fall) Eller är det hela strålkastarhusen (billigt i så fall) |
|
|
De för 250 dollar är lösa ringar men med alla elkablar osv du behöver för att kolla in det. Du klistrar dock inte på dom, utan öppnar strålkastarna och sätter dom i klips framför strålkstaren, väldigt snarligt orginal. Annars finns Hellas orginal facelift framljus dvs hela strålkastaren. Finns på Bmw, schmeidmann, stylabilen osv. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.