|
|
|
|---|---|
|
Jeg gjennomgår mitt værste mareritt nå rett før jul! Bilen har sluttet å ladde batteriet og først så trodde jeg at det kun var laddelampen som var brudt, men etter å ha byttet lampen og den lyser fortsatt ikke, så er alternativet at regulatoren(diode/transistor)-feil. Etter å ha sett på generatoren, så ser jeg at det er en enorm jobb å skifte regulatoren med børstene. Samtidig i mitt uhell, så er web-siden jeg så svårt ønsker å komme inn på; www.bmwe34.net nede, slik at jeg ikke får tak i oppskriften for å ta løs generatoren. Er det noen der ute som vet om en web-side med oppskriften for å ta løs generatoren og evt. bytte av regulator m/børster? Eller er det noen som har en oppskrift på hvordan man gjør dette, så send meg en e-mail; ronny.simonsen@nfk.no Jeg er desperat! -- Best regard, Ronny Simonsen BMW 525i -90 (M50/S1) Nå: 241000km | |
|
Bytta regulator! Børstene var helt nedslitte. Fikk en annen type, men på Bosch, så passer nesten alt. Skulle gjerne ha byttet sleperingene, men da må generatoren tas ut og det har jeg ikke tid til akkurat nå like før jul. Håper det holder til sommer! -- Best regard, Ronny Simonsen BMW 525i -90 (M50/S1) Nå: 241000km |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.