|
|
|
|---|---|
|
Hej Min E46 saknar tyvärr regnsensor i utrustningen. Då jag förstått att det är väldigt dyrt att eftermontera BMW original som kräver vindrutebyte undrar jag om det finns någon typ av universal regnsensor som man kan montera och fungerar bra. Helst skulle man vilja kunna aktivera och ställa känsligheten i vindrutetorkarspaken precis som på originalmonterat. Någon som känner till något bra alternativ? | |
| Ingen som har något att tillföra i ämnet? | |
parolof |
Länk Hella verkar ha en regnsensor för eftermontage, sedan finns ju den Norska varianten med läskpapper;-) |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack för tipsen! RainTracker ser lite mindre intressant ut eftersom man verkar behöva starta den på en separat knapp och inte verkar integrerad i originalspakens intervalläge. Hella Raintronic ser helt klart intressant ut. Jag har letat på nätet men inte hittat var man kan köpa den i Sverige. Någon som vet? Är det någon som har hittat ett inkopplingsschema över Hella Raintronic på nätet? |
|
|
Hella representeras i Sverige av KG Knutsson, kontakta dem på 08-92 30 00 så kan de nog hjälpa dig: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.