AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.825

Någon som vet nåt om denna M3 till salu?

Sida 2 av 2
fr
122
fredrik95
M3 -02 med SMG, Carbonsvart.
Äsch. Det var ju synd att det var en 11/01. Även om jag själv kan tänka mig att köpa den, så blir den ju genast mycket mer svårsåld den dag jag gör mig av med den. Nåja, får väl jaga vidare isåfall. Någonstans finns en M3 som väntar på mig.... :)
fredrik95:

Om det finns papper på de olika service åtgärder som ska vara gjort torde det inte vara några problem. Jag hade alla papper på min bil och det var inget hinder för köparen.

Och ja det finns andra M3 till salu.
M femman, ta och kolla www.mobile.de och återkom efter det. Om du inte kan med sökfunktionen, be någon om hjälp, det finns flertalet bilar som rullat under 3000 mil och som kostar under 300000 kr. Sedan finns det BMW handlare i Tyskland om man nu vill handla av en auktoriserad handlare.
Joxxe: Var precis ute på mobile, priserna har sjunkit lite sedan jag senast kollade på M3 E46 men att såga att priserna ligger kring 250-300.000 sek stämmer inte. Det finns ett par bilar med det priset men att tro att billigaste bilen på mobile är bra, det lärde jag mig att det INTE var på min första import resa... Man brukar få vad man betalar för. Dessutom är det prutläge på den svenska M3an.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.