|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad en front(spoiler och läpp) kostar till en e30?? beg och ny | |
|
Vilken typ av front? // Jim Profit |
|
| Y-front? | |
| den delen under stötfångaren till en 88- | |
brattwurst |
Menar du en komplett M-technik frontspoiler ? den kostar ny ca: 5-6000:- plus lack, och clipps,mm. Då är det bara spolern. Vill man sedan även ha stötdämparehöljet så kostar det lika mkt till. Menar du annars den lilla nedersta gummiläppen den som sitter ihop med originalspoilern så kostar den som beggad ca 200:- såg förresten att det fanns en till salu på powerbörsen. |
|
en orginalspoiler med läppen under menar jag... |
|
|
Körde på en isklimp så den är intryckt i hörnet och läppen gick av kanske 10 cm från hörnet... |
|
brattwurst |
Hittade den här på powerbörsen. Du får ta reda på säljaren själv genom att söka på powerbörsen. Tror ej att jag får vidarebefodra telnr,mm. (Sök på is läpp) ----------------------------------------------- is läpp Frontspoiler från E30 318is 16v 90a Färg röd Pris 500kr Frakt med bussgods betalas av köparen. |
|
ok tackar ska kolla den |
|
|
Vad kostar en is-läpp ny? Funderar på att montera dit en då ja saknar denna,men den lär ju ryka direkt :) |
|
|
Har för mig att den kostar ca 1300 kr hos BMW. ///Samson |
|
|
Någon som har nån sorts bild så man ser hur fronten är uppbyggd...vilka delar som sitetr där så man vet vad som måste köpas. har för långt till bmw för att åka fram och tillbaka :/ |
|
|
någon sorts skiss |
|
|
Satsa på Reiger Infinnity II läpp håller jäkla mycket bättre än IS läppen.... Har hängt min på säkert 5 rondeller och den håller än... Se bilden nedan så förstår du vilken jag menar... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.