|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det är förberett för cd-växlare i en 528 e39, och var hittar man isåfall kablarna. Jag har buissnes stereo men med bandspelare, men tror mig ha förstått att det skall gå att köra en en växlare och kunna styra den med befintliga knappar. Tack på förhand Thomas | |
stefannorr |
I min fanns de cd växlare,den sitter på vänster sida i bagagelckan...lyft på handtaget...är de ej nån där eller fördraget lär du märka de. |
|
Tyvärr är det ofta klent med fördraget kablage till CD växlare om det inte suttit där från början... Nemas problemas med att styra växlaren med en Business Finns såväl Sony som Alpine (även med MP3 funktion från båda) liksom orginal ( priser från ca 3000:- och uppåt...) Finns en hel del trådar om just detta i bilstereoforumet Lycka till Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Håller med G-M, mycket ovanligt med fördragna kablar. Däremot är det inte alls svårt att dra kablarna själv, har själv installerat MP3 spelare i min, det tog några timmar. Maila gärna om du behöver mer info! |
|
|
Just köpt en 528 i dag :) Och enligt fösäljare ska det vara draget och klart i den i alla fall.. men men, det återstår att se. Hursomhelst så var jag in på bmw och frågade lite om cd, 6000 pengar skulle dom tokarna ha för en enkel och 9000 för växlaren. Tycker det låter lite dyrt men om det är vad dom kostar kommer det inte att hamna någon orginal spelare i min bil. |
|
|
9000;. för en BMW växlare?!?!?! 3995:- är en prisuppgift som ofta figurerar hos BMW återförsäljaren... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.