|
|
|
|---|---|
|
Kära BMW-bröder (och systrar för den delen) Står i begrepp att köpa en E38 750IaL-95. Kommer i princip att behålla bilen i orginalskick, men är dock väldigt förtjust i strålkastarna som jag tror kallas AngelEyes. Vad exakt innebär detta? Måste man byta hela strålkastarsatsen, eller modifierar man dem? Är det dyrt? Klarar en oteknisk drulle som undertecknad detta? | |
|
Till E38 finns det knappast några färdiga satser att köpa utan du måste köpa universalringar som du sen monterar in runt original strålkastare. Bland annat Realcar säljer sådana "universalringar". www.realcar.se Monteringen borde du nog klara av, om du inte är helt totalt hopplöst oteknisk. ;) Finns mycket info om ämnet här på forumet. Sök! |
|
|
Tack BeemerFinne, Förstår jag rätt att AngelEyes alltså är lysande ljusringar som monterar runt strålkastaren? Hopplöst otekniskt finns nog i min arbetsbeskrivning... :P Har sökt på forumet, men blev inte riktigt klok på det hela... Gud, när jag hör mig själv låter jag omåttligt korkad... *skäms* |
|
|
Här finns till E36/E46, men de ska väl kanske passa på E38 också. Länk |
|
| nån som testat detta själv? blir de snyggt? hur sätter man kablarna m.m? | |
|
Tycker såna e snygga som f-n... Finns dom e34 ochså, var i så fall?!? Sjöberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.