|
|
|
|---|---|
|
Har sett massor av tidiga M5 E39 som har bytt till nya optiken på mätarna. Tycker själv att den äldre optiken är snyggare faktiskt. Någon som fortfarande har kvar gamla optiken på mätarna på sin M5? //Schnitzer | |
|
Menar du den svarta baktavlan? Isåfall har du helt rätt!!! Jag har den gråa på min, passar inte alls eftersom min bil är annars så mörk man bara får den inuti = snyggt:) Träffade en kille idag, samma årsmodell som min och han hade också de gråa mätartavlorna, men det passade bra åt honom, eftersom han hade grå inredning. |
|
| Kan BMW bytt hela klustret på garanti p.g.a. pixelfel? | |
|
bayerischemotor: De har nog bara gjort en uppgradering. Har du några bilder på din bil som man kan se? //Schnitzer |
|
|
Om du har en -99 eller -00 så kan de i alla fall gjort en uppgradering. //Schnitzer |
|
| Min e -99, killen jag nämnde har också en -99. Jag har bild på mina, ska jag skicka dig den? | |
|
Ja, det vore schysst. Ursäkta att jag inte svarade i tid. Skicka till m5e34@hotmail.com //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Någon som fortfarande har kvar gamla optiken på mätarna på sin M5? Jag har original (99-00) svarta instrument baktavlorna i M5:an. |
|
| Skickade bild. | |
|
hur ser de nya resp de gamla ut? känn er fria att maila mig eller länka En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Schnitzer: Försökte skicka, men det verkar som om din e-mail inte funkar. Ska försöka igen, men kollade på sända och jag har skrivit din adress rätt.... |
|
|
bayerischemotor: Jo, jag fick bilden. Har du någon bild på utsidan så man kan se hur själva bilen ser ut? Vore kul att se! Om du har bild alltså. DejaVu: Jag tycker att det är snyggast! Mugge: Du får länk till mitt E39 M5 Register. Här är den äldre optiken på mätarna: Länk Här är den nya optiken: Länk //Schnitzer |
|
|
Här e en länk till M5board, har några bilder där, tyvärr är bilen endast ren på en av dom:( 330'an finns också där. |
|
|
Glömde länken........ Länk |
|
|
Schysst vagn! Du ska inte byta till nya optiken på strålkastarna och bakljusen väl? //Schnitzer |
|
| bayerischemotor: snygg kärra! | |
|
Tack för komplimangen! Nej, jag ska absolut inte byta till angeleyes, eller andra bakljus. Hatar Angeleyes:) Hon ska hållas som hon är:) Inga ändringar ska göras, förutom eventuellt omlacka fronten p.g.a. många stenskott och fixa några repor på fälgarna på högersidan. Kanske uppdatera till navigator, det är det ända jag saknar. |
|
|
Ok, det är ju bra. Det är synd att förstöra bilen som den var från fabrik. Hade den den äldre optiken så ska det ju vara det. Jag tycker faktiskt att den är väldigt fin, även om inte många håller med mig. Ja, lacka om är bara ett plus. Då blir det bara i bättre skick (om det inte är värsta klåparen som gör arbetet). //Schnitzer |
|
|
Bayerischemotor! När du hittar en bra lackerade så du kan väl lämna lite info till mig också. Jag måst nämligen göra samma sak. |
|
| Vet en bra lackerare, men han är i Finland, såsom jag:) | |
|
FFG: Kontakta Claes på Sollentuna Billackering. De är inte billigast men gör förstklassiga jobb (allt från exklusiva vetaranbilar till nybilar). M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.