|
|
|
|---|---|
| Nu har jag fått ett elfel i min bil som jag inte hittar felet på. Det glappar i torkarna, elhissarna och centrallåset. Har kollat kabelstammen i bagageluckan och under baksätet, där hade en 30 amp äskring farit..som nu är utbytt och den har inte gått igen. När man ska använda något av dom ovanstående så klickar det till i reläet händer ingenting och sen är det stendött ett tag...tillslut ploppar det igång igen. Men ingenting fungerar om man prövar igen...vart kan felet sitta då? | |
|
Kolla klassikern Säkringen vid hö stötdämpartorn svart kabel, ser ut som en svullnad på kabeln. FAF |
|
| ska kolla upp det nu. Men kan det bli så att den ploppar igång igen sen när säkringen gått? Fast kan ju vara att den är halvt avbrunnen kanske. | |
| säkringen var iafall halvt avbrunnen så att det inte gick egenom nog med ström...så nu e bimmern på G igen! | |
|
vad är det för säkring ? sitter dem på e30 oxå ? har kikat men kan inte hitta vart :S |
|
|
?????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
Jag tror inte det stitter någon sådan säkring på E30. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
okej!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.