|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Som alla vet har vi en svensk E28 sajt/register, finns det intresse för en för E30? Snabb marknadsundersökning: 1. Vad anser ni är viktigast fö en sådan sajt? 2. Minst viktigast? 3. Skulle du registrera din bil där? 4. Hur säker ska din bil vara, ska bilderna retucheras så regnummer försvinner vid ev bilder? 5. Skulle du vilja ha din egen "mekhörna" där du kan uppdatera vad som händer med bilen? 6. Övrigt som du anser viktigt för en sådan sida |
bmwdr |
Skulle bara upplysa dig att det redan på G ;) Mvh Daniel Klubbansvarig |
|
Det finns redan en E30-sajt som jag tror kan bli något. Tidigare hade de någon form av register, hur det blir nu vet jag inte. Länk /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Menar du något liknande Tryggvessons sida? Länk Den har varit uppe ett tag men det lossnade aldrig riktigt. Finns en del skrivet om denna sida här på forumet. En tråd lik denna, skriven innan uppstarten finns att läsa om du söker lite. /Anton |
|
-BeeMWe- |
Åh vad skönt, då slipper jag göra någon sida :) |
|
Som Anton säger, "det lossnar aldrig riktigt". Och om nu klubb e36 redan håller på med en klubb för E30 så blir det nog slutet för mig. Tror dom har mer kunskap och resurser än vad jag har själv. Jag har ändå hållt på i ungefär 2 år. /Erik - BMW CS #05162 |
|
|
Jag tycker inte du ska lägga ner sidan, Erik. En av få bra E30-sidor där man inte hittar bilder på bilar med Riegerpaket och ögonlock! :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
E30klubben kom ju igång lite,men stannade upp för ett tag sen,tyvärr... Skulle va me å hjälpa till med lite matriell å så,men de blev ej så av nån anledning... De bästa vore ju om en seriös e30klubb kom upp å inte en massa olika,risk för att de blir lite halvdant då. Vore riktigt kul om de kunde bli nån träff i sommar lr så... |
|
|
det låter väldigt intressant detta... och visst vore de guld med nån e30 träff..!! synd bara att man bor så långt upp i landet så man inte har så bra möjligheter! =( B-M-W |
|
bmwdr |
Meningen är att det ska kunna bli för alla på något sätt... Men denna tråden handla om just att få en riktigKlubb till E30 med medlemsavgifter träffar, fin sida, bankörning, utställnigar tex osv.. Mvh Daniel |
|
Exakt! Därför ska man ju liksom komma överens på nåt sätt att de skall byggas upp EN seriös sida,och inte flera olika sidor så de bara blir ploj av allt.. Man kan ju inte neka några att bygga upp en sida,men ni förstår säkert va ja vill komma me detta..?? |
|
| låter som en fantastisk idé och någonting jag personligen längtat efter. möten så man kan kika på varandras bilar, bankörning etc. riktigt kul! | |
|
Minst sagt imponerandet. Ni tar er inte vatten över huvudet? Jag menar, hålla i ett 30-tal klubbar måste ju kräva en hel del arrangemang och inte minst tid. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Oops, jag skriver som en 3-åring. "imponerandet" = imponerande. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Hur går de för er med e30 sidan? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.