|
|
|
|---|---|
|
Står i begrepp att köpa en 750 IaL-95. En fantastisk bil, med allt utom EN sak. INGEN CD! Vem fan fick för sig detta? :( Till min fråga. Går det att eftermontera en BMW växlare (eller annan växlare för den delen) i efterhand eller måste jag gräva ur hela stereon och köpa ny? | |
|
BMW växlar går att eftermontera (i bagaget) ska du montera en annan växlare får du ta dig själv till rn expert på området som ger dig en ''övergång'' från BMW-Orginal till annat fabrikat! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
Ursäkta stavningen, BMW-orginal cd växlare ska de stå! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
Prisa herren för Autopower och alla kloka personer som huserar! Alltid får man hjälp från nån, och snabbt! :D Nån som samtidigt då vet vart man kanske hittar en begagnad BMWväxlare? Så jag slipper punga ut med en ny, som jag inbillar mig är dyyyyr...? |
|
|
Lovetrain: Har du finkammat Powerbörsen? Om du inte hittar nått där testa blocket alt. om du har lite tur någon bildemonteringsfirma. Lycka till! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Här har du ett antal att välja mellan ;) Länk Kolla bara att det är någon som passa till just din E38. Har förmig att De gjorde ett modellskifte på dem i slutet på 90-talet. Vet iofs. ite om det spelar någon roll för funktionen, men värt att kolla. Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
jag har en pioneer som är samma som bmw original... ser likadan ut men det är hane ut istället för hona(bmw) 1000:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.