|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk ------ Länk Länk | |
|
Helt klart en rolig affärsidé men inget som faller mig i smak, dom är så grymt fula. Dom får akta sig så att BMW själva inte kommer och tar dom i örat:) (btw, det heter datorn, "datan" är det som finns i datorn. Sorry om jag är petig men det är en sån sak som stör mig dagens språkbruk, var och varannan säger datan nu för tiden:S :)) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Här kan ni handla inom sverige. Länk /Anton |
|
|
Andersson_CSI// Ok, datorn;) ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: Skönt att du tog det på rätt sätt! :) Trevlig Helg! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
och så kan man ju komplettera med såna här för hårddiskarna: Länk /Fredrik |
|
nikkieb0y |
fan jag som precis köpte ett nytt chassie. tur att det jag köpte var snyggare alle fall. men det jag funderar på är om man får göra så här helt rättsligt? eller egentligen, varför inte? |
markus00 |
Finns ju inget BMW märke eller liknande så jag tror det är tillåtet. |
|
på jobbet tog vi in dessa, Länk och då kollade man upp om det var lagligt eller inte, det fanns en motsvarig ATX låda till Mercedes också. Vi valde att endast ta in BMW lådorna, eftersom MB varianten hade en stjärna på "huven" och det är ju helt klart en logotyp men eftersom BMW lådorna inte har ngn logga så bedömde vi dem som säkra. En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Men den är stöld i alla fall, vem som helst ser att det är en BMW-front:) ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.