|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har precis hämtat ut en mycket fin 318i -03 och är mycket nöjd de timmar jag har haft den! Men det saknas ett verktyg i kitet i bakluckan. Instruktionsboken har ingen bild som hjälper mig att ta reda på VAD det är som fattas. Det är verktyget längst till vänster och i "mitten" i djupled. Ett lite päronformat utrymme om jag nu minns rätt... Bogseröglan kunde det vara - men det lär väl bara finnas en och den ligger till höger. Tips tas tacksamt emot så att jag vet om jag behöver komplettera verktygskitet! MVH/PTR | |
|
Denna länk hjälper dig nog. Länk Länk |
|
| Kolla här och se om du kan bli något klokare: Länk I teorin kan det ju vara plats för en bogserögla till, varför man nu skulle vilja ha en fram OCH en bak... | |
|
PTR: Gratulerar till nya vagnen! Denna bilden bör svara på din fråga Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Fyfansen vad hjälpsamma vi är :) o samtidigt dessutom. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Stort tack - man får perfekt hjälp här! Det verkar som om skruvmejseln låg på fel plats - det är nu istället tomt allra längst in mot gångjärnen - där visar enbart wendtans bild att det skall vara något. Nen vad är det??? Vid pilen på Länk |
|
|
Ja det är tomt på min plats också, till vänster om pilen. Vad ska det vara där? //Player |
|
|
tändstiftshylsan saknas kan jag säga direkt!!! ___ Mvh Patrik N. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.