|
|
|
|---|---|
|
-20.000 mil -AC -Drag -Elhissar fram -Rollo i dörrar bak -dubbdäck 205*16 -sommardäck 225*16 Lite rost i bakluckans nederkant, liten buckla nederkant hoger framdörr. Personligen anser jag att den är i bra bruksskick. Jag vet att en del anser att bruksskick = skrotfärdig men det tycker inte jag. Vad tror ni man kan få för den? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." | |
|
40-45000:- är min gissning baserad på försäljning av 525IX sedan för 2 år sen. Kanske upp till 50 om du hittar rätt köpare. Automat är bekvämt men helst med V8 muller |
|
|
Jag glömde att skriva nivåreglering, men det kanske det finns på alla ix? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Inga mera förslag? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
Hej, Jag har ingen direkt koll på värdet idag men jag sålde min ix kombi-92 sommaren 2003 för 58000. Utrustning liknande din med AC, rails m. lastbågar, elhissar fram+ speglar, elsvankstöd, rollo i bakdörrarna och CD-växlare. Även jag hade nivåreglering, har också för mig att det var standard. I fint skick utan rost, ca 18000 mil. Calypsorödmet. Jag sålde helt fel årstid för att få extra för fyrhjulsdrift och fick vänta ett tag på rätt köpare men 58000 på sommaren kändes helt ok. Du är ute i rätt årstid och borde väl lättare kunna få lite extra för fyrhjulsdriften. Samtidigt har ytterligare ett år passerat och du har börjat få rost. Kanske annonsera för 49 och känna efter? Över 40 borde inte vara några problem. Meddela gärna resultatet! Mvh Erik, Bromma |
|
|
Nä den jag kollat på är en 525ix-93 kan väl säga att man fick en riktig näsbränna o blåst på handpenning iofrs bara 2tusen men ändå. mvh/micke Länk motorsait Länk Ny 02sida |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.