|
|
|
|---|---|
|
Nån som har kopplings schema för stora datorn på e36? Samt vet vad jag behöver för delar? SNÄLLA inga svar som tex: "köp en bil med stora datorn istället" Skiter nämligen i vad det kostar den ska i bara. Its not what you got.its how you use it | |
TobbeBMW |
Det är tyvärr inte så enkelt att "bara" koppla in den på kabelstammen i bilen, alla dom givare som sitter och känner av funktioner för den stora datorn finns inte heller. Av egen erfarenhet vet jag att man inte bör bråka med bilens elsystem om man inte är extremt kunnig, det kostar mera än det smakar. Vad har du för dator i nu då?? checkkontrollen eller?? Har du inte ens checkkontrollen så kommer garanterat den stora datorn att få spelet när/om du lyckas koppla in den. |
bmwdr |
Usch ja det är nog ett stort projekt! Mvh Daniel |
bmwdr |
Usch ja det är nog ett stort projekt! Mvh Daniel klubben för E36 entusiaster |
|
Enklast e nog att åka o plocka elen+givare på en skrot, du ska ju även ha en annan blinkersspak m funktionsknapp på gaveln. Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Länk Här finns det i varje fall lite matnyttigt! |
|
|
Länk Och här hittar du elschema. Lycka till! |
|
|
okay. jag har lilla datorn nu. okay tack alla jag återkommer när jag brännt elsystemet =) Its not what you got.its how you use it |
|
|
JONTEP du har inte direkt länk? min ryska är inte vad den borde vara =) Its not what you got.its how you use it |
|
|
Jag försökte att lägga en direkt länk men det ville sig visst inte. Efter att du klickat på länken så väljer du BMW, därefter väljer du 3:e raden uppifrån, då öppnas ett fönster under här väljer du rad 2 uppifrån. Nu är det bara att välja årsmodell mm. & allt dessutom på engelska. |
|
|
tack JONTEP Its not what you got.its how you use it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.