|
|
|
|---|---|
|
Jeg holder på å montere en S50B30 i min E30 320i. Jeg kjøpte bilen halvkomplett, og holder for tiden på å koble elektronikk og lage plenum. Det er flott om dere kan se på følgende bilde, og besvare spørsmålene under: Bilde 1: ------------------------------------------------------------- Länk 1. Hva er dette? 2. Hvorfor er "gummihetta" på kjedestrammeren klippet over? (Det ser ikke ut som om 1. skal på 2., om dere skjønner ) 3: Hva er dette til? Vindusspylermotor? Bilde 2: ------------------------------------------------------------- Länk Hvor hører disse kablene til? Bilde 3: ------------------------------------------------------------- Länk Hva er dette? Skal det kobles på noe retur på denne? Bilde 4: ------------------------------------------------------------- Länk Hvor skal kabelskoen kobles? Jord? Hva er sensorkontakten til? Vindusspylernivå? Takker for svar! | |
|
Bild1 1: Hör till luftanslutningen till luftkompressorn 2: När den är hel ska det vara ett dammskydd över luftnippeln på sträckaren. 3: Är elanslutningen till luftkompressorn. Bild2 Fungerar inte för mig Bild3 Det är oljeavskiljaren för vevhusventilationen skall anslutas till oljetråget. Bild4 Kabelskon skall ansutas till jord i närheten av diagnosuttaget. Kontakten har jag ingen aning om, kan det vara nivågivaren till expansionskärlet? _______ //Niklas |
|
|
Takker for svar! Luftpumpen er med andre ord det samme som BMW fant på med E34 M5, altså. Bilde 5: Hva er kablene på dette bildet til? Länk Bilde 6: hvor skal disse kobles? Den ene er vel jord, men hva med den andre? Länk Bilde 7: Og hva med disse? Er det + som skal føres bak til batteriet på E36 M3? Men hvorfor er det to? Er den ene en slags styrekabel? Länk |
|
|
Ja luftpumpen har samma funktion som på M5E34, att sänka avgasvärdena innan motorn är varm. Bild5: Är till generatorn. Bild6: Den ena ska jordas, den andra ska gå till en + förgrening vid säkringslådan på E36. Bild7: Båda dom kablarna ska gå till + uttaget i motorrummet på E36. _______ //Niklas |
|
|
Ok! Hvor skal det lille metallrøret som går over røret til ekspansionskärlet (i bakkant av motoren, over bakre grenrøret)? Røret går til tomgangsmotoren. Er det til luftpumpen, og kan jeg blinde det når jeg ikke skal bruke luftpumpen? |
|
| Jeg fant ut det røret går til bränsledampfilteret. Kan jeg bare sette på et åndefilter, da? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.