|
|
|
|---|---|
stimpenbmw |
Har hört att olje och kylarvatten varnaren kan varna utan att nivåerna är för låga. E det bara fel på givarna då? Kan man fixa detta själv? Vad tar bmw för att fixa det? Ngn som råkat ut för detta. Hört att det ändå är ett realtivt normalt fel. T.ex. har en väns pappa det felet på sin E34a från 94a. |
|
japp det kan den om man inte rengör sensorn i vatten kylaren min (525i 24v -91) visade att det var för låg vatten nivå titt somn tätt men det fattades aldrig vatten. så efter att sensorn blev rengjord så upphörde detta problem. dock ej harft problem med sensorn för motorolja. bmw 24v |
|
|
Hej Min "kork" flöt upp ifrån givaren när bilen kokade för ett par dagar sedan, undrar hur den ska hållas kvar på givaren då det ej finns något stopp. Hade tänkt laga den eftersom den ger rätt "signaler" till check k, hur mycket kostar en givare förresten Kan man mäta upp om den fungerar eller ej??? Mvh Pär M 525i Touring |
|
|
ja jeklar... hur hittade du denna tråden? hehe skrev ju den för ett och ett halvt år sedan!!! |
|
|
hahah gamla goda tiden då jag hette "stimpenbmw" fattar ej vad som hände med det kontot. plötsligt en dag funkade det ej. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.