|
|
|
|---|---|
| skulle kolla varför inte värmaren gick igång.ruckade på en orange ledning på vänstra sidan av motorrummet brevid värmaren,som för övrigt är orginal,då startade värmaren.men la av efter en stund,varför,den tände och allt,men det kom ingen värme.därefter började srs lampan att blinka i 5 min innan den lös konstant,någon som vet varför,det sitter en lika dan orange koppling på motsatta sidan av motorrummet.det med srs lampan har inte hänt tidigare,någon som vet | |
|
Hej k_nordin! Tyvärr har du "löst ut" övervakningen till krockkudden :-( Dom oranga lådorna är till för att skjuta ut airbagen om du krockar. SRS-lampan går mig veterligt bara att nolla med en dator, typ BMW. Mvh B-O Länk |
|
| tack för hjälpen.då vet jag det | |
| nån annan som vet om det går att nolla srs lampan förutom på en aukt verkstad.det går inte att nolla via service kontakten med instrumentet? | |
|
Denna grej verkar ju gå via diagnosuttaget. så då borde det ju fungera att göra det själv. Frågan är bara vilka stift, hur länge osv.... www.zdmak.com/wbstore/main.asp?action=PROD&PROD=DIA-C021BMW&CTMP=1 en till: www.fastlinemotorsport.com/BMWParts/Diagnostic/Peake.html mvh: mr_majzoo icq: 29815001 |
|
| tack, ska prova det,har ett själv nämligen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.