|
|
|
|---|---|
|
har letat länge efter en 318is har hittat en hos en ,inte en privat bilhandlare vad ska man tänka på när man köper därifrån ? bilen har 16 ägare 20 000 mil.. Länk klokt att köpa bilen nu eller ska man vänta till sommaren? någon annan som vill sälja sin 318i,316i,318is ?:P vanliga fel på modellen? tack för alla svar som fås ! //MVH | |
| Nä skulle inte köpt den där...kanske ifall det gällde folkrace! | |
|
jasså? har kollat ett tag nu den kanske har många ägare men miltalet är inte så farligt , vad är din motivering att denna inte är i bra skick? :) //MVH |
|
|
Går den bra maskinellt så är ju 10 000 "ingenting" enligt mig. /Manray/ |
|
|
10k e jääävligt billigt för en 318 is M42, de måste finnas nån hake ___ IS POWER låter mer än de går :D |
|
| den såg juh inte så upphetsande ut....Nestors bil av alla ställen dessutom.......vimpelställe! | |
|
det var det jag ville få reda på om det är en seriös firma eller ej. har du (junior) varit där verkar de vara seriösa? hur mycket ligger en 318is i rostfri skick 2 drs som gått 20 000 mil? |
|
|
Tjena! Håller mä! 10 papp för en is låter väldigt billigt.Men visst går den bara bra så kanske du kan slå till.Det finns väl inga FEL på en 318is 16V :-) Mvh Anders |
|
| går den bara okej är det bara att köpa,10 lakan för en sån är ju nästan gratis.... | |
| 16 ägare - men det är väl inget ovanligt på en äldre BMW... Köpte nyss en 316i 1993 hos denna handlare och tycker nog det fungrade bra. De pustar inte upp bilarna, servar dem inte - och hymmlar inte om skicket. Nog borde denna vara värd 10000 minus lite symbolisk prut? De har haft bilen i två månader. | |
|
Senast jag var på Nestors bil, X antal år sedan, så var det ett asskabbigt ställe. Fast vad fasen "hymmlar" de inte om skicket och är ärliga om bilarna så spelar väl det inte så stor roll. Och 10 tusen är ju inte direkt någon förmögenhet. Så det är väl bara att åka dit och snacka lite business. |
|
| Iofs så är det väl bara å köpa den om den går bra...det handlar juh bara om pizzapengar...nästan iallafall.... | |
|
IS:en hos Nestor´s har varit borta ett tag nu, ingen här som köpte den? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.