|
|
|
|---|---|
|
Ha har en E36 coupe och undrar om det finns olika slags ljudsystem?Själv har jag 2högtalare i varje dörr och 1 st typ kick vid föterna.Bak sitter det nokia i små plastlådor som jag inte är nöjd med.Är allt detta orginal? | |
|
Hmm, Jag har bara 1 högtalare i varje dörr. En e36 coupe .. ** be as free as you want ** |
|
|
Det stora ljudsystemet i E36 har 2st högt i varje dörr, så det är det stora systemet du har. Angående högt bak så tycker JAG att du ska koppla bort bom helt, för att det stör ljudbilden. Men det är som sagt mio åsikt. Lucka till i övrigt med bilen/Berbel |
|
|
Henrik, har du icq nr? ** be as free as you want ** |
|
Phille |
Ralle låter som det e stor ljud systemet du har.. men gör så här släng ut allt.. :) sätt i DLS ultimte pro serien istället.. 3vägs systemet passar perfect och låter underbart.. till att ha bak sätt i ett par coaxial högtalare från dls typ referance serien, och sen dämpar du dom till ca 25-34% så får du en fin ljud bild.. men efter som du nog inte vill gå bas lös så sattsa på en solbaric 10" i en sluten låda fast monterad i ryggstödet och spelade rakt ut i cupen genom armstödet nerfällt.. :) då har du bra ljud.. är ingen expert men jag vet vad jag talar om.. har liknade system själv fast me 2st 12" solobaric.. som med sin fyrkatiga yta spelar som 15"are. hehe kittlar döds skönt i kistan.. Nobody is Perfect Im nobody... :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.