|
|
|
|---|---|
|
Hur får man kartan att displaya sån information? Skulle gärna ha mackar, parkering och bankomater på kartan t ex... Har sett TMC ikonerna men alldrig sett nån av de andra symbolerna Länk på min karta... (2005:1 DVD, 16:9 navi) Hur gör man? Eller finns inte den informationen på svenska kartdelen? /bfg | |
|
Välj menyn Information och sedan undermenyn Info on Location... /RS2 |
|
|
Får man symbolerna på kartan "permanent" då eller blir man guidad till närmsta? /bfg |
|
|
Bensinstaioner finns det? Det har jag aldrig sett, det är ganska tunt i den dära infolisan tycker jag lite resturanger och annat onödigt. Jag saknar bensinstationer, parkeringsfickor, rastplatser bankautomat vore ju kungligt om det fanns med på listan också. Mvh Kristian |
|
|
Det finns symboler för det iaf Kristian - Länk - frågan är ju om den svenska delen av kartan har den informationen helt enkelt... Jag har inte hunnit testa - det blir väl ikväll.. /bfg |
|
|
Hur mycket extra information som finns på kart CDarna beror på om de kommer ifrån BMW, Navteq, VDO Dayton eller TeleAtlas. BMW CDn är ca 100 Mb större för motsvarande version så jag antar att den innehåller mer info. När man valt Info on Location (eller Destination) så får man olika kategorier av info att välja på och sedan när man valt en typ (t ex bensin stationer) så får man en lista över de närmsta. Sedan kan man välja om man vill ha vägvisning dit eller bara se dem på kartan. Läs mer i manualen... :-) Länk /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.