|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vad en E30 325 kostar i Försäkring?? respektive en 320, 318?? Mvh Lasse | |
|
Det beror på vem det är som ska försäkra bilen. På mig skulle bara trafikförsäkringen gå på runt 6000 kr på en 325. Men skulle den stå på morsan hade den nog kostat ungefär lika mycket, fast då för helförsäkring. Det bästa är att ringa eller kolla på respektive försäkringsbolags sidor MVH |
|
| Hur tar jag bort ett i inlägg?? | |
|
Lasse944: Precis som Zagato säger beror det på åldern på den som försäkrar, även boende spelar roll (storstad/landsbyggd). Säkert är dock att 320in är dyrare än motsvarande 318. Det går inte att ta bort inlägg själv här. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Står på mig 25 bast. Helförsäkrad med 5000kr i självrisk (dock!). Har garage och larm. Kostar mig 4600kr om året. Så det går att få ner försäkringen till ett vettigt pris. | |
| 5000:- i självrisk o 4600:- i försäkring o du kallar det billigt?? Jag har en Porsche 944 o den kostar 3500:- om året.. Det kallar jag billigt... | |
|
Lasse944: Ja jämför med vad andra pröjsar i premie för sina 325 88:or så är det billigt. Men jag ska gå ner till halvförsäkring snart tänkte jag. Farsan har en 911 75:a. Den pröjsar han inte heller många kr för i försäkring per år. Men de är inte lika olycksdrabbade och folk som äger dem är ofta mycket rädda om dem. Det är nog därför. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.