|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Det som avgjorde att jag köpte min bil var fjärrstyrda bensinvärmaren. Den vill jag inte vara utan på framtida bilar. Mest onödiga kan jag inte komma på, tycker det är kul med alla knappar :) |
|
andha45 |
bayern münchen: om jag ej minns fel ingår det med nedvinkling av hö spegel då man har aut. infällbara ytterspeglar, möjligen då de är aut. avbl. (hade en med båda finesserna så jag vet ej vilken det var kopplat till) |
|
Jag har automatiskt avbländande innerspegel, men inte elinfällbara ytterspeglar och jag tror inte jag har auto-nedvinkling på högerspegeln. Du säger den högra knappen? Jag har bara en "switch" för höger/vänster spegel samt själva cirkeln man ställer speglarna med. Ursäkta att jag lyfte fram opel för denna finnes, hade ingen aning om att det fanns ens på BMW. Detta är hur som helst en sådan finnes som jag saknat i några år utan att ens vetat att det fanns på någon bil överhuvud taget. Så jag blev väldigt positivt överaskad när spegeln plötsligt vek ner sig vid backning när jag testade en opel signum för nån månad sen. Men nu när jag vet att det även finns på BMW så kan jag ju sova lugnt igen utan dessa marddrömmar om att behöva byta till opel :) |
|
|
micro Jag skrev knapp men skrev fel jag har också en switch,och läget skall vara till vänster tror jag för att få nervinkling av spegeln en funktion som inte jag vill använda mig av nu på vintern pga risk för fastfrysning.MB har däremot en knapp för vilken spegel som används därav mitt felskrivande. |
|
|
Tror ingen nämnt det, men AC måste vara det viktigaste! |
|
|
å massage. Länk |
|
andha45 |
Elhissar bak är hyfsat onödigt, även om de flesta har det som standard nu. |
Måsen |
Tycker lastsläden i bagagen på touringen är tveksam. Tanken är nog god men funktionen lämnar en del övrigt att önska. En annan "finess" som jag förmodligen är ensam om att vilja ha är SAAB:s "nightpanel". Tycker det är skönt, att bara med en knapptryckning kunna stänga av alla instrument och belysning när man susar fram mitt i natten. En skön känsla när man har x antal mil framför sig och är tämligen ensam på vägen. /Mattias /// Länk |
|
Jag är man... Om det blinkar, tutar eller är elektrikst är det kul. (Jag kan säkert motivera mig själv till att det är nödvändigt också...) Mina elektriska nackstöd t ex - nödvändigt? Icke. Kul? Ja för fan :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.