|
|
|
|---|---|
| Hämtar en 325:a coupe -93 på måndag!!! äntligen har man hittat en bil i toppskick!! | |
sebbe_bmw |
Då får man önska dig lycka till med den nya bilen... Sebbe |
|
Grattis. Själv hoppas jag att tisdagen blir=ny bil för mig. Mats E BMWCS 3050 Det blir nog 540 Touring nästa gång |
|
//Andy |
///Mackan>> Lycka till med din nya beemer!! Mats E>> Om det blir en 540T så är det en GRYM bil. M5:an är snabb, men 540 är inte långt efter, fy fan. 540= En lite slöare M5:a med lite mindre krimskrams och mycket billigare försäkring =) Lycka till alla beemer ägare!! MVH //Andy |
|
Tack ska ni ha!!!! Lycka till själv me era beemer!! Mvh Marcus |
|
|
Tjenis!! På måndag åker jag och handlar en M3.... Sommaren räddad!! Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
|
:o) Jag måste jobbe måndag-tisdag, så 320 Coupén hämtar jag på onsdag. Hörde Ni det grabbar? PowerKjell ska köra 6-cylindrigt!!! |
|
|
Fan Kjell??? E det möjligt??? =) Onsdag... WOW Mvh Tobbe |
|
|
Grabbar, det har hänt nåt allvarligt med Kjell.... =) ....ska jag säga förresten, jag kör ju fortfarande fyra burkar med stressfläkt..... mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.