|
|
|
|---|---|
|
Vet nån vänlig själ var f-n man kan få tag i en frontläpp till E 38 ? Alpina har ju en ganska snygg som man monterar under orginalstötfångaren o lagom diskret men den kostar nästan 6000 kr... borde gå få tag i nån kopia Kanske nån här har nåt tips? //Jocke | |
|
Sitter precis i samma tankar som ovanstående talare... Alpina's läpp är diskret och bra, kostar kosing dock... Vilket jag iofs inte tycker är helt fel, på det sättet håller de flesta sig ifrån att försöka göra B12-kopior utseendemässigt :) Men, något liknande Alpina's spoiler skulle jag kunna tänka mig, det verkar dock inte finnas, eller? /Marcus |
|
|
Hej markus, jag köpte en hamann-kopia av en kille , vill du ha namn o nummer maila på min e-post så ska du få det. Den kostade ca 2200 kr med frakt, och passformen var ruggigt fin. jag är mycket nöjd. |
|
|
Länk Länk |
|
|
WAN: Jo, där har vi Alpina-spoilern, det var ju den jag inte var ute efter :-) Jocke: Har du någon bild på din installation? "av en kille" låter lite lagom tryggt men är det bra grejjor och fin passform, så visst.. däremot antar jag att det en fullständig spoiler du pratar om? Inte bara en extra läpp? (För då måste man ju fundera på sådana saker som PDC och grejjor) /Marcus |
|
|
Nej, har ingen bild ännu, men håller på att färdigställa dom sista grejerna för lack. Jag har lackat allt utom fronten o några lister. Kommer att lägga ut den på autopowers galleri direkt den är färdig. Det är en nedre läpp som man monterar på orginalstötfångaren, därför kan man fortfarande använda PDC osv. |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Vart får man tag på hamannkopian och är den snygg då? Alpinas kan man ju inte ha då det står Alpina på den.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.