|
|
|
|---|---|
|
finns på Länk Min kompis ska köpa den på måndag. kan nån expert värdera den? | |
|
Antar att det är det den silverfärgade med 6000mil på mätaren?? 200 kkr är mycket för en 328-00, räkna med stort värdefall, på den privata marknaden kan din kompis nog vilken dag som helst hitta samma bil för 165 kkr privat. Se här tex: Länk Länk |
|
|
Får han garanti på bilen? När jag var intresserad av en bil som såldes för kunds räkning så frånsade dig den handlaren alla garantier, det var en "seriös" VAG-handlare i Norrbotten, har dock hört att handlaren är skyldig att lämna garantier i dessa fall också, men det är ju aldrig kul att behöva bråka om allt... |
|
|
Bilen ser fin ut med snygga fälgar, bra utrustning och riktigt låga mil. När jag kikade på E46 våren 2003 kostade motsvarande runt 220-230kkr hos BMW handlare med motsvarande mil. Då skall tilläggas, det är snart 2 år sedan. 200kkr låter för mycket. Mina erfarenheter är att priserna på Autosalongen är svårdiskuterade. Var intresserad av en bil de hade inne under min E46 period. Däremot är de lättprutade vad gäller tillbehör. Jag hade nog hellre sneglat på 330ci istället. Man kanske får lägga till några lakan till på 200kkr för ett top ex. men den priskillnaden lär man få igen när det skall säljas. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| tack ska ni ha. såg en svart för ett tag sen. FULLutrustad för 169tkr.. nån som kommer ihåg? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.