|
|
|
|---|---|
|
Har nyligen köpt en 535-90 där elbakrutan inte funkar. Är detta ett vanligt fel, eller har någon någon ide om vad som kan vara fel. Mvh Magnus | |
| Om man ska vara halvseriös så kan ju alla elledningar i rutan vara av.. om du förstår hur jag menar.. | |
|
Har satt i en ny ruta igår men det hjälpte inte, funkar fortfarande inte. Mvh Magnus |
|
| Åh fan.. Då är det nog bara att ta fram mulitmetern och börja felsöka, om det finns säkring och den är hel så är det nog troligt med ett kabelbrott.. Bara att börja mäta.. | |
|
Sitter så många kablar på bakrutan, vet inte vilka som det skall vara ström på. Mvh Magnus |
|
| Då borde du leta fram ett elschema att gå efter, kan vara lite krångligt men om man sitter och läser lite så brukar man fatta efter ett tag.. | |
|
Har du något bra förslag på var man kan hitta ett elschema. Mvh Magnus |
|
| tyvärr inte i huvudet men använd sökfunktionen här på forumet så kan du hitta en hel del väldigt bra elscheman, jag hittade själv ett antal bra scheman när jag skulle montera elstyrda säten.. | |
| Vet inte om jag minns rätt men prova med diakom.ru | |
|
Hej, Har du kollat säkringen? den sitter under baksätet. Lars |
|
|
Vet du vilken säkring det är, samt vilket relä som är till elbakrutan. Mvh Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.